مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-11اجتماعي

ورود کرونا به حصار امنیت روانی خانواده را قدغن کنید


کارشناس فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: اخبار مربوط به ویروس کرونا و یا گفت وگوهایی تلفنی در این خصوص را در حضور کودکان دنبال نکنید.

- ایسنا/مرکزی کارشناس فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: اخبار مربوط به ویروس کرونا و یا گفت وگوهایی تلفنی در این خصوص را در حضور کودکان دنبال نکنید.

رضوان پورمحمدی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه در این روزها که شاهد شیوع ویروس کرونا در جهان و کشور هستیم، برخورد خانواده ها با یان مسئله بیش از هر چیزی دارای اهمیت است، افزود: برخورد والدین و دیگر اعضای خانواده نباید به شکلی باشد که ترس و استرس را به کودکان منتقل کند.

اگر این استرس به صورت مداوم باشد زمینه بروز اضطراب را در بچه ها فراهم می کند.

وی با بیان اینکه کودکان پیش زمینه ذهنی در خصوص این بیماری ندارند و خانواده ها نباید با رفتار و عملکرد خود ترس را به کودکان القا کنند، گفت: کودکان در لحظه زندگی می کنند ولی ممکن است صحبت مداوم در خصوص این ویروس و بیماری ترس و اضطراب را برای آنها به همراه داشته باشند.

پورمحمدی تصریح کرد: خانواده از پیگیری اخبار در حضور فرزندان و کودکان خود و حتی گفت وگو های تلفنی در این خصوص حتما اجتناب کنند، شاید کودک در حال بازی باشد، اما اخبار و مکال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کرونا به حصار امنیت روانی خانواده را قدغن کنید

ورود کرونا به حصار امنیت روانی خانواده را قدغن کنید