مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-11اقتصادي

تولید روزانه 10 هزار ماسک توسط مددجویان بوشهری


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از راه اندازی پنج کارگاه تولید ماسک بهداشتی توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد با تولید روزانه 10 هزار ماسک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر احمد لطفی، صبح امروز در حاشیه بازدید از یکی از کارگاههای تولید ماسک که مربوط به یکی از مددجویان کارآفرین این نهاد است اظهار داشت: از آنجایی که این روزها در مبارزه با ویروس کرونا، کمبود ماسک در استان عزیزمان از مشکلات اصلی مردم بشمار میرود این نهاد با همکاری کارآفرینان مددجو و جویای کار اقدام به راه اندازی چند کارگاه تولید ماسک کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: در حال حاضر  پنج کارگاه تولید ماسک بهداشتی در شهرهای سعدآباد، آبپخش، خورموج، عسلویه و جم راه اندازی شده است که هرکدام روزانه اقدام به تولید دوهزار ماسک می کنند.

لطفی خاطرنشان کرد: همه این محصولات تولیدی با هماهنگی صورت گرفته در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار داده می شوند.

 مدیر کل کمیته امداداستان بوشهر یاد آور شد: این طرح برای دیگر شهرستانهای استان نیز در دستور کار قرار گرفته است و با آمادگی مجریان اشتغال، این نوع کارگاههای تولید ماسک راه اندازی خواهد شد.

لطفی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی و ادارات صنعت، معدن و تجارت استان بر فرایند فعالیت تولید این کارگاهها نظارت دارند گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 10 هزار ماسک توسط مددجویان بوشهری

تولید روزانه 10 هزار ماسک توسط مددجویان بوشهری