مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:262020-03-11سياسي

لزوم اطلاع رسانی دقیق کنترل کروناباهمکاری مردم ومسئولین میسرمیشود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به خانواده های محترمی که در اثر ویروس منحوس کرونا داغدار عزیزانشان شده اند گفت: امروز ملت ایران امتحان سختی را پشت سر می گذارد و قطعاً می توانند با همدلی و تعاون از این امتحان نیز سربلند بیرون بیاید.

محمودی ضمن تقدیر از گروه های جهادی که جهت ضدعفونی کردن معابر و اماکن به مبارزه با این ویروس پرداختند افزود: از همه علاقمندان به خدمت در این جهاد مقدس دعوت می شود به یاری دستگاه ها و مسئولان امر بشتابند.

وی بیان داشت: باید مردم توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند سعی کنند از خانه ها به غیر از امور ضروری خارج نشوند، در اماکن رعایت بهداشت را جدی بگیرند و به هیچ وجه به شهرهای دیگر مسافرت نکنند و در عین حال به امور معنوی؛ توسل و توکل به خدا توجه داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان داشت: امروز روز ایثار است، باید مردم به هم کمک کنند، در اجاره ها، هزینه ها و سایر امور و مسئولان امر نیز باید اطلاع رسانی دقیق و سریع داشته باشند تا مردم گرفتار شایعات نباشند لذا این موضوع باید مورد توجه باشد که کنترل کرونا با همکاری مسئولین و مردم میسر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اطلاع رسانی دقیق کنترل کروناباهمکاری مردم ومسئولین میسرمیشود

لزوم اطلاع رسانی دقیق کنترل کروناباهمکاری مردم ومسئولین میسرمیشود