مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:202020-03-11سياسي

لزوم اطلاع رسانی دقیق/کنترل کروناباهمکاری مردم ومسئولین میسرمیشود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه مسئولان باید اطلاع رسانی دقیق و سریع داشته باشند تا مردم گرفتار شایعات نباشند گفت: - مردم با مسئولان بهداشت همکاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به خانواده های محترمی که در اثر ویروس منحوس کرونا داغدار عزیزانشان شده اند گفت: امروز ملت ایران امتحان سختی را پشت سر می گذارد و قطعاً می توانند با همدلی و تعاون از این امتحان نیز سربلند بیرون بیاید.

محمودی ضمن تقدیر از گروه های جهادی که جهت ضدعفونی کردن معابر و اماکن به مبارزه با این ویروس پرداختند افزود: از همه علاقمندان به خدمت در این جهاد مقدس دعوت می شود به یاری دستگاه ها و مسئولان امر بشتابند.

وی بیان داشت: باید مردم توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند سعی کنند از خانه ها به غیر از امور ضروری خارج نشوند، در اماکن رعایت بهداشت را جدی بگیرند و به هیچ وجه به شهرهای دیگر مسافرت نکنند و در عین حال به امور معنوی؛ توسل و توکل به خدا توجه داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان داشت: امروز روز ایثار است، باید مردم به هم کمک کنند، در اجاره ها، هزینه ها و سایر امور و مسئولان امر نیز باید اطلاع رسانی دقیق و سریع داشته باشند تا مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اطلاع رسانی دقیق/کنترل کروناباهمکاری مردم ومسئولین میسرمیشود

لزوم اطلاع رسانی دقیق/کنترل کروناباهمکاری مردم ومسئولین میسرمیشود