مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:102020-03-11پزشكي

اقدامات مرکز رشد و فناوری دارویی علوم پزشکی مشهد برای مقابله با کرونا


مدیر مرکز رشد و فناوری دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تشریح اقدامات این مرکز برای مقابله با کرونا ویروس گفت: در حال حاضر 4 شرکت فناور زیر پوشش این مرکز بنا به نیاز جامعه خط تولید خود را در مسیر تولید ژل ها و محلول های ضدعفونی قرار دادند تا نیاز هموطنان .

- مدیر مرکز رشد و فناوری دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تشریح اقدامات این مرکز برای مقابله با کرونا ویروس گفت: در حال حاضر 4 شرکت فناور زیر پوشش این مرکز بنا به نیاز جامعه خط تولید خود را در مسیر تولید ژل ها و محلول های ضدعفونی قرار دادند تا نیاز هموطنان به این محصولات پاسخ داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هادی منوری با بیان اینکه مرکز رشد دارویی پژوهشکده بوعلی به منظور پاسخگویی هر چه بهتر و بیشتر به نیاز جامعه در خصوص محلول های ضدعفونی کننده، اقدام به تولید محلول های ضدعفونی کننده کرده است، خاطر نشان کرد: چهار شرکت فناور که در حوزه تولید دارو فعالیت می کنند، در حال حاضر به منظور پاسخ به نیاز جامعه اقدام به تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده کردند.

وی با اشاره به اینکه این محلول های ضدعفونی کننده بر اساس فرمول های سازمان بهداشت جهانی تولید می شوند، گفت: سه روز پس از شیوع ویروس بیماری کووید-19 نخستین خط تولید به منظور تولید مواد ضدعفونی کننده ها راه اندازی شد و شرکت های دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مرکز رشد و فناوری دارویی علوم پزشکی مشهد برای مقابله با کرونا

اقدامات مرکز رشد و فناوری دارویی علوم پزشکی مشهد برای مقابله با کرونا