مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-11اقتصادي

کرونا، باعث افزایش اقبال به پهپادهای کشاورزی در چین شد


همزمان با شیوع ویروس کرونا در چین، کشاورزان این کشور برای تداوم فعالیت و کنترل مداوم وضعیت زمین های کشاورزی خود بدون نیاز به حضور فیزیکی در آنها به پهپادها متوسل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سی ان بی سی، با توجه به مسری بودن شدید ویروس کرونا و ضرورت رعایت قوانین قرنطینه خانگی در چین، کشاورزان این کشور ترجیح می دهند با خرید پهپادهای ویژه وضعیت زمین های کشاورزی خود را کنترل و از همین طریق برای رفع مشکلات احتمالی اقدام کنند.

به گفته جاستین گونگ هم بنیانگذار شرکت XAG که در زمینه تولید پهپادهای کشاورزی فعال است، این شرکت تنها در دو ماهه اول سال 2020 بیش از 4000 دستگاه پهپاد کشاورزی به فروش رسانده که نسبت به سال قبل از آن رشد چشمگیری نشان می دهد.

  پهپادها به راحتی می توانند با پرواز بر فراز زمین های بزرگ کشاورزی وضعیت محصولات را کنترل کنند و در صورت نصب تجهیزات آبیاری و کنترل رطوبت و غیره اطلاعات این سیستم ها را دریافت و آنها را در اختیار کشاورزان قرار دهند تا برای حل مشکلات احتمالی اقدام شود.

دولت چین به طور گسترده از استفاده از فناوری های پیشرفته توسط کشاورزان این کشور استقبال می کند و علت این مساله را کاهش وابستگی به واردات انواع محصولات غذایی به خصوص از آمریکا اعلام کرده است که در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، باعث افزایش اقبال به پهپادهای کشاورزی در چین شد

کرونا، باعث افزایش اقبال به پهپادهای کشاورزی در چین شد