مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 06:552020-03-11اقتصادي

طراحی شهرک هوانوردی عمومی پرندک آغاز شد


مجری طرح و سرمایه گذار شهرک فرودگاهی پرندک شهرستان زرندیه از آغاز عملیات مطالعاتی و طراحی شهرک هوانوردی عمومی این شهر خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مجری طرح و سرمایه گذار شهرک فرودگاهی پرندک شهرستان زرندیه از آغاز عملیات مطالعاتی و طراحی شهرک هوانوردی عمومی این شهر خبر داد.

کاپیتان محمد مطلق در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: فراهم کردن زیرساخت های احداث شهرک فرودگاهی پرندک لازمه انتقال سند واگذاری زمین جانمایی شده برای اجرای این پروژه است که خوشبختانه کار طراحی پلن فرودگاهی آغاز شده است.

وی به انجام مطالعات تخصصی برای تامین زیرساخت های سایت فرودگاهی اشاره کرد و افزود: کار مطالعاتی و طراحی سیستم فرودگاهی باید طبق استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری و براساس قوانین سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی (ایکائو) و سایر قوانین جهانی، عملیاتی شود.

او در خصوص دلیل انتخاب این نقطه برای احداث این طرح هوانوردی گفت: گزارشات هواشناسی از 15 سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته است و بر مبنای سوابق اقلیمی منطقه، شرایط آب و هوایی که شامل باد، درجه حرارت، بارش های فصلی و سالانه بررسی و محاسبه صورت گرفته که معیار مشخص شدن اماکن و ابنیه فرودگاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی شهرک هوانوردی عمومی پرندک آغاز شد

طراحی شهرک هوانوردی عمومی پرندک آغاز شد