مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 06:302020-03-11اقتصادي

نام نویسی تکمیل ظرفیت حج تمتع 99 آغاز شد


نام نویسی تکمیل ظرفیت حج تمتع 99 از امروز 21 اسفندماه آغاز شد و زائران تا نیمه اردیبهشت 86 می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، نام نویسی تکمیل ظرفیت حج تمتع 99 برای دارندگان فیش حج تا نیمه اردیبهشت ماه سال 86 از ساعت 10 صبح امروز 21 اسفندماه آغاز شد.

پیش از این ودیعه گذاران تا پایان فروردین سال 1386 به عنوان زائر اصلی می توانستند نام نویسی کنند و اکنون ودیعه گذاران تا نیمه اردیبهشت ماه به عنوان زائر ذخیره به شمار می روند.

بر اساس اعلام قبلی سازمان حج و زیارت، ثبت نام تکمیل ظرفیت برای دارندگان قبوض ودیعه گذاری عمومی نبوده و فقط برای فراهم شدن امکان مراجعه آنها به سامانه جهت اطلاع از ظرفیت های خالی احتمالی و در صورت تمایل رزرو در این ظرفیت ها است، از این رو ظرفیت جدیدی در سطح استان برای پذیرش این افراد باتوجه به شیوه فراخوان متصور نیست و فعال شدن اولویت آنان برای ثبت نام منوط به وجود ظرفیت خالی در شهر و شهرستان مربوطه است.

بنابراین چنانچه تا قبل از زمان پیش بینی شده ظرفیت کاروان ها در هر یک از استان و شهرستان ها کامل شود، ثبت نام متوقف خواهد شد.

نام نویسی مشمولان حج تمتع 99 از جمعه نهم اسفندماه آغاز شد و به گفته اکبر رضایی سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج و زیارت تاکنون بیش از 60 درصد ظرفیت کارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی تکمیل ظرفیت حج تمتع 99 آغاز شد

نام نویسی تکمیل ظرفیت حج تمتع 99 آغاز شد