مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 06:202020-03-11پزشكي

11 مرکز ارائه خدمات سرپایی در کردستان فعال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی کردستان، آرزو فلاحی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تاکید بر لزوم ارتقای آگاهی ها و دانش مردم در خصوص پیشگیری و مقابله با کروناویروس، - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به منظور درمان سرپایی بیماران مشکوک به ابتلا به این ویروس، 11 مرکز ارائه خدمات سرپایی در شهر های استان فعال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی کردستان، آرزو فلاحی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تاکید بر لزوم ارتقای آگاهی ها و دانش مردم در خصوص پیشگیری و مقابله با کروناویروس، گفت: به منظور پاسخگویی به سوالات مردم در زمینه COVID-19 و درمان سرپایی بیماران مشکوک به ابتلا به این ویروس، 11 مرکز ارائه خدمات سرپایی در شهر های استان فعال شده است.

فلاحی از فعالیت این قبیل مراکز خدمات جامع سلامت شهری در سه شیفت صبح، عصر و شب در زمینه درمان سرپایی بیماران مشکوک مبتلا به کروناویروس خبر داد و گفت: کادر درمانی این مراکز شامل پزشک، پرستار، مسوول پذیرش و خدمتگذار خواهد بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در سنندج (مراکز شهید فاتحی کرجو و بهاران)، بانه (مرکز شماره سه)، بیجار (مرکز شماره چهار)، دهگلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 مرکز ارائه خدمات سرپایی در کردستان فعال شد

11 مرکز ارائه خدمات سرپایی در کردستان فعال شد