مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 06:202020-03-11پزشكي

عطار مدعی داشتن داروی کرونا در اروندکنار پلمب شد


معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان از شناسایی و پلمب یک باب عطاری غیرمجاز در اروندکنار خبر داد.

- هدی مجیری گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با پیگیری های کارشناس واحد امور حقوقی و فرآورده های طبیعی، طب سنتی و مکمل معاونت در بازدید نامحسوس تیم بازرسی معاونت غذا و دارو و با همراهی کارشناسان معاونت درمان و با همکاری شایسته پلیس اماکن اروندکنار، مقادیری محصولات غیرمجاز از این عطاری کشف و ضبط شد.

وی افزود: از این عطاری 65 نوع پودر گیاهی ترکیبی و محصولات غیرمجاز کشف و ضبط و متصدی خاطی به مراجع قضایی معرفی شد و همچنین اجناس ضبط شده نیز پس از طی مراحل قانونی معدوم سازی خواهند شد.

مجیری ادامه داد: در این عطاری یک پودر گیاهی ترکیبی برای پیشگیری، کنترل و درمان بیماری ویروس کرونا در فضای مجازی تبلیغ شده بوده است که با توجه به شرایط حساس کنونی کشور، این قبیل ادعاهای کذب و اغواگرانه با محصولات غیرمجاز توسط برخی افراد سودجو در فضای مجازی، باعث گمراهی و عوارض جبران ناپذیری می شود؛ بنابراین به مردم توصیه می شود به تبلیغات فریبنده اعتماد نکرده و تنها اخبار و اطلاعات را از مراجع رسمی دنبال کنند.

وی افزود: عطاری ها تنها مجاز به عرضه و فروش گیاهان دارویی به صورت خشک و مفرده و یا عرقیجات هستند و هیچ گونه مجوزی برای ترکیب چندین گیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطار مدعی داشتن داروی کرونا در اروندکنار پلمب شد

عطار مدعی داشتن داروی کرونا در اروندکنار پلمب شد