مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-11سياسي

تلاش مردمی تولید 10 هزار ماسک در زیراب سوادکوه


برای تهیه 10 هزار ماسک مورد استفاده در شهر زیراب شبکه بهداشت و درمان سوادکوه، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، دفتر امام جمعه زیراب و خیریه الغدیر همکاری می کنند.

- حجت الاسلام محسن قبادیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به مصوبه شبکه بهداشت و درمان برای تهیه ماسک، گفت: بخشی از مبالغ تهیه ماسک را تهیه کردیم و در حال پویش مجازی در گروه های اجتماعی شهر زیراب برای جلب کمک های مالی مردم هستیم و شماره کارت برای دریافت کمک مردمی 6280231333091766 است و تا دیروز تولید آزمایشی را انجام دادیم و از امروز تولید رسمی را آغاز کردیم.

  امام جمعه موقت زیراب سوادکوه با بیان اینکه پارچه مخصوص را می خریم و سقف تولید را 10 هزار ماسک در نظر گرفتیم، افزود: این ماسک ها یک بار مصرف نیست و قابل شستشو و قابل مصرف دوباره است و با نظارت اداره بهداشت انجام می شود و مدل آن از کشور چین است و برای تولید آن از شاخص های مختلف مورد تأیید شبکه بهداشت استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه پارچه را پیدا کردیم که به تأیید شبکه بهداشت رسید و الگو را هم شبکه بهداشت در اختیار ما قرار داد، خاطر نشان کرد: پارچه مورد استفاده مدل کوبیده شده و بدون تار و پود است و دارای سه لایه است و بعد از تولید در دستگاه اتوکلاو بیمارستان شهدای زیراب استریل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مردمی تولید 10 هزار ماسک در زیراب سوادکوه

تلاش مردمی تولید 10 هزار ماسک در زیراب سوادکوه