مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 06:002020-03-11بين الملل

بازداشت 5 مظنون در پرونده حمله به سفارت آمریکا در تونس


دادستانی کل تونس از بازداشت پنج تن در این کشور که با عوامل انتحاری حمله به سفارت آمریکا در پایتخت این کشور در ارتباط بودند، خبر داد.

- دادستانی کل تونس از بازداشت پنج تن در این کشور که با عوامل انتحاری حمله به سفارت آمریکا در پایتخت این کشور در ارتباط بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، سفیان السلیطی، سخنگوی دادستانی کل تونس و نیز سخنگوی مرکز حقوقی مبارزه با تروریسم اعلام کرد، نیروهای امنیتی این کشور پنج مظنون را که با عوامل انتحاری حمله به سفارت آمریکا در پایتخت این کشور در ارتباط بودند، بازداشت کردند.

السلیطی گفت: این پنج مظنون روز شنبه بازداشت شده و در پایگاه باب القرجانی که یکی از مهم ترین مراکز امنیتی وابسته به یگان های مبارزه با تروریسم در پایتخت این کشور است، مورد بازجویی قرار گرفتند.

طبق گزارش رسانه های داخلی تونس، دو عامل انتحاری از ساکنان پایتخت تونس هستند که در سال 2014 به موجب قانون مبارزه با تروریسم حکم حبس برای آنها صادر شد اما آنها محکومیت خود را نگذراندند.

این دو عامل انتحاری صبح جمعه خود را در نزدیکی یک گشتی امنیتی در منطقه البحیره 2 و در مقابل سفارت آمریکا منفجر کردند که موجب زخمی شدن یک ستوان و پنج نیروی امنیتی دیگر و یک شهروند زن شد و در ادامه این ستوان 52 ساله جان خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 5 مظنون در پرونده حمله به سفارت آمریکا در تونس

بازداشت 5 مظنون در پرونده حمله به سفارت آمریکا در تونس