مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:462020-03-11سياسي

مشاور طرح جامع شهر همدان ضعیف عمل کرده است لزوم بررسی علمی طرح


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسین قراباغی عصر سه شنبه در جلسه مشترک مرکز مطالعات شورای شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان با محوریت انعقاد تفاهم نامه با بیان اینکه خدمات ارزنده نظام مهندسی بر کسی پوشیده نیست، گفت: با توجه به اینکه مطالعات امری ضروری محسوب می شود بهره گیری از توان علمی مرکز مطالعات و پژوهش های شورا در راستای حل مشکلات شهری از اهمیت بالایی برخوردار است.

قراباغی افزود: هرچند خلاهایی در مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان وجود دارد؛ اما خوشبختانه شورای شهر در راستای علمی سازی سیاست گذاری های شهری و اجرای پروژه ها، رویه علمی را توسط مرکز مطالعات شورا نهادینه کرده است.

ضرورت اهمیت بخشی به مطالبات و لحاظ کردن پیوست های فرهنگی وی اظهار کرد: اهمیت بخشی به مطالبات و لحاظ کردن پیوست های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در پروژه های شهری می تواند موجب تحقق موفقیت پروژه ها شود.

قراباغی با تأکید بر اینکه پروژه پیاده راه اکباتان از اسناد بالادستی است که باید اجرا می شد، عنوان کرد: نحوه اجرا و پیوست های فرهنگی و اقتصادی آن باید با تأمل و دقت بیشتری صورت می گرفت تا هم اکنون شاهد این نقاط ضعف نبودیم.

رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان افزود: شکل گیری پروژه فرهنگی از آرامگاه بوعلی سینا، پیاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور طرح جامع شهر همدان ضعیف عمل کرده است لزوم بررسی علمی طرح

مشاور طرح جامع شهر همدان ضعیف عمل کرده است لزوم بررسی علمی طرح