مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-11حوادث

دستگیری عامل توزیع بیش از 60 هزار عدد قرص روانگردان در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان از شناسایی ودستگیری سرشاخه اصلی باند توزیع قرص های روان گردان و کشف 60 هزار انواع اعتیاد آور طی یک عملیات پلیسی در استان خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان از شناسایی ودستگیری سرشاخه اصلی باند توزیع قرص های روان گردان و کشف 60 هزار انواع اعتیاد آور طی یک عملیات پلیسی در استان خبرداد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(21 اسفندماه) در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان به منظور مقابله با هرگونه تهیه و توزیع کالای قاچاق و ممنوعه و در اجرای طرح کنترلی و نظارتی صنوف با انجام کار اطلاعاتی و بهرهگیری از شیوههای پلیسی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع قرصهای روانگردان در بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از چند روز تلاش بیوقفه و شبانهروزی و گشتزنی های پنهان و آشکار درنهایت مخفیگاه عامل اصلی توزیع قرصهای روانگردان را در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در یک اقدام ضربتی در بازرسی از منزل و مخفیگاه متهم تعداد 60 هزار عدد انواع قرص روان گردان اعتیاد آور کشف و ضمن دستگیری یک متهم در این زمینه، واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل توزیع بیش از 60 هزار عدد قرص روانگردان در هرمزگان

دستگیری عامل توزیع بیش از 60 هزار عدد قرص روانگردان در هرمزگان