مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:252020-03-11سياسي

تفاهم نامه شورای شهر و سازمان نظام مهندسی همدان در حد کاغذ نباشد


نایب رییس شورای شهر همدان تاکید کرد: تفاهم نامهمرکز مطالعات شورای شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان در حد یک کاغذ باقی نماند و برنامه ها به صورت عملی و جدی تر پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید بادامی نجات عصر سه شنبه در جلسه مشترک مرکز مطالعات شورای شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان با محوریت انعقاد تفاهم نامه بابیان اینکه یکی از طرح های مناسبی که سازمان نظام مهندسی پیگیر آن بود، سابقه دار کردن و ممیزی املاک است که این مهم ستودنی است، گفت: تفاهم نامه ای که بین مرکز مطالعات و پژوهش های شورا و سازمان نظام مهندسی استان همدان منعقد می شود، می تواند هم افزایی واحدهای علمی را برای مدیریت شهری افزایش دهد.

وی با بیان اینکه مرکز مطالعات شورای شهر همدان از بهترین مراکز مطالعات کشور محسوب می شود، افزود: بر اساس ارزیابی کمیسیون آموزش شورای عالی استان ها، سال گذشته مشهد در رتبه نخست و همدان در رتبه دوم قرار گرفت و امسال برآورد بر این است که ما می توانیم رتبه برتر را نیز کسب کنیم.

بادامی نجات بابیان اینکه مرکز مطالعات شورای شهر همدان ظرفیت مناسبی است که نه تنها برای شورای شهر، بلکه باید برای تمام دستگاه های خدمات رسان اقدامات پژوهشی انجام دهد، گفت: با عقد تفاهم نامه بین مرکز مطالعات و سازمان نظام مهندس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه شورای شهر و سازمان نظام مهندسی همدان در حد کاغذ نباشد

تفاهم نامه شورای شهر و سازمان نظام مهندسی همدان در حد کاغذ نباشد