مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:102020-03-11اقتصادي

دانشجویان همدانی الکل 96 درصد تولید کردند


مسئول تولید مواد ضدعفونی کننده قرارگاه دانشجویی مقابله با کروناویروس در همدان گفت: مرحله تحقیقاتی الکل 96 درصد به پایان رسیده و تولید صنعتی بعد از رفع مشکلات و آماده سازی زیرساخت ها آغاز خواهد شد.

- ایسنا/همدان مسئول تولید مواد ضدعفونی کننده قرارگاه دانشجویی مقابله با کروناویروس در همدان گفت: مرحله تحقیقاتی الکل 96 درصد به پایان رسیده و تولید صنعتی بعد از رفع مشکلات و آماده سازی زیرساخت ها آغاز خواهد شد.

علی معتبرنیا در گفت وگو با ایسنا، از تولید الکل 96 درصد به همت دانشجویان همدان در مقابله با شیوع کروناویروس خبر داد و اظهار کرد: پس از شیوع کروناویروس و کمبود الکل و موادضدعفونی کننده ایده تولید الکل توسط دانشجویان همدانی مطرح شد و پس از تأیید اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی همدان و بررسی و انجام تحقیقات لازم تولید الکل در آزمایشگاه کلید خورد.

وی با بیان اینکه خط تولید الکل 96 درصد به همت گروه جهادی بسیج دانشگاه ها و قرارگاه مرکزی مبارزه با کروناویروس بسیج دانشجویی همدان راه اندازی شده است، افزود: مرحله تحقیقاتی تولید الکل 96 درصد به پایان رسیده و پیگیر ظرفیت صنعتی برای تولید بیشتر هستیم چرا که آزمایشگاه دانشگاه پژوهشی بوده و صنعتی نیست و می توان روزانه 50 لیتر الکل 96 درصد را تولید کرد اما با استفاده از ظرفیت صنعتی میزان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان همدانی الکل 96 درصد تولید کردند

دانشجویان همدانی الکل 96 درصد تولید کردند