مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 04:102020-03-11اجتماعي

پنج شنبه آخرسال شهروندان به آرامستان نروند/تعطیلی آرایشگاه ها


فرماندار اندیمشک با تأکید بر لزوم پیشگیری از بیماری کووید 19، گفت: پنج شنبه آخر سال شهروندان به آرامستان بهشت زهرا (س) اندیمشک نروند.

- اندیمشک- فرماندار اندیمشک با تأکید بر لزوم پیشگیری از بیماری کووید 19، گفت: پنج شنبه آخر سال شهروندان به آرامستان بهشت زهرا (س) اندیمشک نروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان جهانگیری شامگاه گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اطلاع رسانی از طریق سیستم صوتی در سطح این شهرستان برای بیان مخاطرات به شهروندان توسط شهرداری اندیمشک اعلام شد.

وی با تأکید بر تدارک ندیدن برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در شهرستان اندیمشک، افزود: سدها و اماکن فرهنگی اندیمشک میزبان مهمانان نوروزی نخواهد بود.

فرماندار اندیمشک گفت: در ورودی کریدول شمال به جنوب کشور در پلیس راه و نیز ایستگاه راه آهن اندیمشک با استفاده از دستگاه تب سنج پایش سلامت رصد می شود.

وی با بیان لغو سفر از طریق قطار محلی تا اطلاع ثانوی، عنوان کرد: شهروندان با سفر نکردن و تردد غیرضروری از مسافرت ویروس کووید 19 ممانعت کنیم.

جهانگیری تصریح کرد: در بحث گندزدایی و ضدعفونی معابر اداره برق، شهرداری، اداره آب و سپاه در معابر اندیمشک انجام و در بخش مرکزی و الوار گرمسیری نیز تدابیر لازم انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج شنبه آخرسال شهروندان به آرامستان نروند/تعطیلی آرایشگاه ها

پنج شنبه آخرسال شهروندان به آرامستان نروند/تعطیلی آرایشگاه ها