مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 03:102020-03-10فرهنگي

«کرونا» عامل بزرگ ترین خسارت به سینما/ کمک کنیم سینمایی تعطیل نشود


حسین کشاری مدیر سینما «استقلال» تهران عنوان کرد که ضرر تعطیلی سینماها به واسطه شیوع کرونا بزرگ ترین ضرری بوده که سینماهای کشور تا به امروز تجربه کرده اند.

- حسین کشاری مدیر سینما استقلال تهران عنوان کرد که ضرر تعطیلی سینماها به واسطه شیوع کرونا بزرگ ترین ضرری بوده که سینماهای کشور تا به امروز تجربه کرده اند.

حسین کشاری مدیر سینما استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تعطیلی سینماها در ایام کرونایی گفت: متاسفانه شرایطی پیش آمده که همه مشاغل دچار ضرر شده اند اما فکر می کنم هر چه مردم تلاش کنند تا از گسترش این بیماری جلوگیری شود و بر تعداد مبتلایان اضافه نشود شرایط بهتری خواهیم داشت.

این سینمادار ادامه داد: من می دانم که بعدها این ضررها جبران می شود اما در این شرایط مهم این است که ضرر جانی نداشته باشیم بنابراین باید همگی در این موقعیت به سهم خودمان بکوشیم.

من فقط امیدوارم این شرایط زودتر به پایان برسد.

وی افزود: این برای اولین بار است که سینما دچار چنین خسران بزرگی می شود چون سینماها همیشه باز بوده اند و از آنجایی که اقتصاد شکننده ای دارد بیشتر دچار ضرر شده است.

البته حتی اگر سینماها بازگشایی هم شوند تا مردم دوباره اعتماد کنند و به تماشای فیلم ها بنشینند طول می کشد و این باز هم یک ضرر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» عامل بزرگ ترین خسارت به سینما/ کمک کنیم سینمایی تعطیل نشود

«کرونا» عامل بزرگ ترین خسارت به سینما/ کمک کنیم سینمایی تعطیل نشود