مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 23:052020-03-10پزشكي

افزایش پرونده های اخلاقی در کمیته های انضباطی/دانشجوی اخراجی نداریم


معاون فرهنگی وزیر بهداشت از افزایش تشکیل پرونده هایی با موضوعات اخلاقی در کمیته های انضباطی دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: شدیدترین احکام این کمیته تعلیق یا محرومیت یک یا دو ترم از تحصیل است.

- معاون فرهنگی وزیر بهداشت از افزایش تشکیل پرونده هایی با موضوعات اخلاقی در کمیته های انضباطی دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: شدیدترین احکام این کمیته تعلیق یا محرومیت یک یا دو ترم از تحصیل است.

دکتر سیما سادات لاری در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این خبر به شایع ترین علت حضور دانشجویان علوم پزشکی در کمیته های انضباطی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بیشترین پرونده های کمیته های انضباطی دانشجویان علوم پزشکی با موضوعاتی نظیر مسایل اخلاقی، ضرب و شتم و تقلب آموزشی تشکیل می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر پرونده های دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی با موضوعاتی مربوط به مسایل اخلاقی در کمیته های انضباطی دانشجویان بیشتر شده است.

معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: اگر بخواهم بیشترین علت مراجعه به کمیته های انضباطی در دانشگاه های علوم پزشکی را مطرح کنم باید گفت تخلفات آموزشی ، مسایل اخلاقی و ضرب و شتم به ترتیب رتبه های اول تا سوم موضوع پرونده ها را تشکیل داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پرونده های اخلاقی در کمیته های انضباطی/دانشجوی اخراجی نداریم

افزایش پرونده های اخلاقی در کمیته های انضباطی/دانشجوی اخراجی نداریم