مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 21:252020-03-10سياسي

سازمان استخدامی همه کاره و هیچ کاره حقوق نجومی/ پاس کاری شفافیت میان دستگاه ها


دریافت حقوق نجومی 241 مدیر دولتی در سال 97 از سوی یک نماینده مجلس در حالی مطرح می شود که رییس سازمان اداری و استخدامی می گوید، سازمانش نقشی در بارگذاری اطلاعات حقوق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با بروز پدیده حقوق های نجومی در برخی شرکت ها و دستگاه ها که سال 95 بر سر زبان ها افتاد، نمایندگان مجلس به منظور جلوگیری از پدیدار شدن تبعیض و بی عدالتی که یک ناهنجاری اجتماعی اقتصادی محسوب می شد تصمیم گرفتند، در قانون برنامه ششم توسعه، ایجاد سامانه حقوق و مزایا را تصویب کنند.

نحوه و جزییات اطلاعات مورد نیاز ایجاد سامانه حقوق و مزایا در ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه با دقت، شفاف شده است تا راه هر گونه تفسیر و تحلیل را ببندد.

*دستگاه های مشمول سامانه حقوق و مزایا در زمینه شمولیت اجرا، قانون گذار تبعیضی قائل نشده و قوای سه گانه؛ مجریه، مقننه، قضایی، شورای نگهبان و حتی نهادهای عمومی غیردولتی و ارگان و سازمان های زیر نظر مقام معظم رهبری را ذیل آن تعریف کرده است.

دستگاه مشمول بدین شرح هستند: مقامات، رؤسا، مدیران کلیه دستگاههای اجرایی شامل قوای سه گانه جمهوری اسلامی ایران اعم از وزارتخانه ها، سازمان ها و مؤسسات و دانشگاهها، شرکتهای دولتی، مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، بانکها و مؤسسات اعتباری دولتی، شرکتهای بیمه دولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان استخدامی همه کاره و هیچ کاره حقوق نجومی/ پاس کاری شفافیت میان دستگاه ها

سازمان استخدامی همه کاره و هیچ کاره حقوق نجومی/ پاس کاری شفافیت میان دستگاه ها