مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 21:202020-03-10پزشكي

عوامل موثر در فراگیری کرونا از منظر عضو کمیسیون بهداشت


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم با انتقاد از تاخیر در لغو پروازها به چین مجموعه ای از سهل انگاری ها را در شیوع کروناویروس در کشورمان موثر دانست.

- دکتر احمد همتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه با وجود اینکه وزارت بهداشت بر لغو همه پروازها به چین اصرار داشت اما در آن مقطع این پروازها لغو نشد و یا حداقل به صورت کامل پروازها لغو نشد.

وی از اصرار بر تداوم برخی پروازهای خارجی به عنوان یک خطا یاد کرد و افزود: اولین موارد بروز کروناویروس در کشورمان علائمی تیپیک داشته و با توجه به شیوع کووید 2019 در چین می شد به شیوع آن در همان روزهای نخست پی برد اما متاسفانه با تاخیر تست های کرونا در کشور انجام شد.

این عضو فراکسیون امید با بیان اینکه نخستین تست ها با اصرار خانواده بیماران مبتلا انجام شده تصریح کرد: اولین تست انجام شده کروناویروس 28 بهمن ماه انجام شده و از قضا مربوط به اعضای یکی از همکاران ما بوده که به دنبال اصرار همکار ما تست کرونا از برادر وی انجام و مشخص می شود که کروناویروس دارد.

این در حالی است که پیش از آن نیز افرادی با چنین علائم بالینی در بیمارستان وجود داشته بود.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه از عدم پیش بینی لازم در خصوص تهیه کیت های تشخیصی به عنوان دیگر سهل انگاری در این ارتباط نام برد و افزود: بعد از شیوع کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل موثر در فراگیری کرونا از منظر عضو کمیسیون بهداشت

عوامل موثر در فراگیری کرونا از منظر عضو کمیسیون بهداشت