مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 21:152020-03-10اقتصادي

آثار تحریم ها در افزایش قیمت داروهای شیمی درمانی


مدیر مرکز شیمی درمانی، با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران، گفت: این تحریم ها باعث شده بیماران، داروهای شیمی درمانی را با 20 تا 100 درصد افزایش قیمت تهیه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن زندی مدیر مرکز شیمی درمانی، گفت: برخی از بیمارستان ها به عنوان بیمارستان مرجع درمان کرونا در تهران معرفی شده اند و در نتیجه امکان ارائه خدمات به بیماران سرطانی را ندارند و از آنجایی که درمان سرطان برخی از بیماران نباید متوقف شود، در حال حاضر این مرکز دوشادوش مراکز درمانی دولتی در شیفت عصر و با تعرفه دولتی به بیماران سرطانی خدمات شیمی درمانی و پرتودرمانی ارائه می کند.

وی افزود: این مرکز با 10 تخت عمومی و 5 تخت VIP شیمی درمانی و بهره گیری از اساتید فوق تخصص خون و انکولوژی در حال حاضر و تا عادی شدن شرایط کشور با افزودن ساعات کاری و شیفت پرسنل و پرستاران فداکار به بیماران سرطانی خدمات می دهد و کنترل های دقیق بهداشتی برای پیشگیری از ابتلای بیماران سرطانی به کرونا در این مرکز مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته زندی، درمان سرطان در شیفت عصر این مرکز با تعرفه دولتی محاسبه خواهد شد.

مسئول گروه فیزیک مرکز رادیوتراپی روشنا، همچنین از شرایط تأمین داروهای مورد نیاز درمان سرطان در کشور که به سبب تحریم های ناجوانمردانه آمریکا با مشکل مواجه شده است ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار تحریم ها در افزایش قیمت داروهای شیمی درمانی

آثار تحریم ها در افزایش قیمت داروهای شیمی درمانی