مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 20:052020-03-10سياسي

بعیدی نژاد: بپذیریم که روش جهانشمول علمی برای مقابله با کرونا وجود ندارد


این بحث که آیا بهترین سیاست نظام باید قرنطینه کامل یا محدود باشد، بحثهای بسیار حساس و پیچیده ای است که به کف کوچه و خیابان تعلق ندارد و باید اجازه دهیم توسط مسئولان اتخاذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن در صفحه تلگرامش در مطلبی تحت عنوان بپذیریم که روش جهانشمول علمی برای مقابله با کرونا وجود ندارد ، نوشت: سؤال روز رهبران سیاسی و مدیران ارشد بهداشتی کشورهای مختلف جهان اینست که موثرترین روش مقابله با شیوع ویروس کرونا چیست؟ و سوال اینجاست که این ویروس چند ماه قرار است میهمان ناخوانده کشورها باشد: یک ماه، دو ماه ، سه ماه یا بیشتر؟ سوال اینست که با در نظر گرفتن کوتاه بودن و یا طولانی بودن زمان ماندگاری ویروس، کدام اقدامات محدود کننده و تا چه مدتی باید در کشور اعمال شوند؟ و سؤال اینست که چه روشی میتوان بکار بست که ضمن تاثیرگذاری جدی، جلوی شیوع بیماری را بگیرد و همزمان تا جایی که ممکن است زندگی مردم را هم کاملا مختل نکند، چرا که روشهای خیلی محدود کننده در دراز مدت قابلیت تداوم ندارد.

  در حال حاضر الگوهای متفاوتی در مقابله با شیوع ویروس وجود دارند که متخصصان بهداشتی دنیا بر اساس تجربه، هر یک را بررسی کرده و سعی می کنند خود بهترین تصمیم را برای کشور خود اتخاذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعیدی نژاد: بپذیریم که روش جهانشمول علمی برای مقابله با کرونا وجود ندارد

بعیدی نژاد: بپذیریم که روش جهانشمول علمی برای مقابله با کرونا وجود ندارد