مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 19:302020-03-10سياسي

اعتراف فرمانده آمریکایی به مجاز نبودن جنگ افروزی با ایران ذیل دو قانون جنجالی


اعتراف فرمانده آمریکایی به مجاز نبودن جنگ افروزی با ایران ذیل دو قانون جنجالی - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فرمانده نیروهای تروریست آمریکا در منطقه امروز سه شنبه اعتراف کرده دو قانون مصوب کنگره این کشور به دولت آمریکا اجازه جنگ افروزی علیه ایران را نمی دهد.

  در ماه های گذشته به خصوص بعد از عملیات تروریستی آمریکا برای ترور سردار قاسم سلیمانی ، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بحث ها در آمریکا در خصوص آنکه رییس جمهور این کشور ممکن است بدون اجازه کنگره اقدام به جنگ افروزی علیه ایران بکند داغ بوده است.

  نمایندگان مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا تا کنون چندین طرح برای محدود کردن اختیارات دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا جهت آغاز جنگ با ایران به تصویب رسانده اند.

  آنچه باعث نگرانی نمایندگان کنگره شده دو قانون، مصوب سال های 2000 و 2002 است که به رییس جمهور آمریکا اختیار می دهد در صورت رسیدن به این جمع بندی که گروه یا کشوری تهدیدی فوری علیه امنیت ملی به شمار می رود دستور اقدام نظامی علیه آن را بدون مجوز از کنگره صادر کند.

 ژنرال کنث مک کنزی ، فرمانده نیروهای آمریکایی در منطقه غرب آسیا امروز در یک جلسه استماع در مجلس نمایندگان اذعان کرد که این دو قانون به دولت اجازه آغاز جنگ علیه ایران را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف فرمانده آمریکایی به مجاز نبودن جنگ افروزی با ایران ذیل دو قانون جنجالی

اعتراف فرمانده آمریکایی به مجاز نبودن جنگ افروزی با ایران ذیل دو قانون جنجالی