مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 19:002020-03-10سياسي

بسیج عشایر استان سمنان پیشگام در تحقق اقتصاد مقاومتی است


جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان، ضمن اشاره به ظرفیت های وسیعی که بین عشایر استان وجود دارد، گفت: بسیج عشایر پیشگام در تحقق اقتصاد مقاومتی است .

- سمنان- جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان، ضمن اشاره به ظرفیت های وسیعی که بین عشایر استان وجود دارد، گفت: بسیج عشایر پیشگام در تحقق اقتصاد مقاومتی است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ منصور شوقانی شامگاه سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه عشایر استان سمنان به میزبانی سپاه سمنان، با بیان اینکه عشایر ظرفیت های عظیمی در بخش های اقتصادی و تولیدی دارند، بیان کرد: بسیج عشایر پیشگام در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: عشایر نقش قابل توجهی در تأمین مواد غذایی و تولید صنایع دستی در کشور و به خصوص استان سمنان دارند که با تولیدات خود همواره به اقتصاد مقاومتی و تحقق آنچه تاکید ویژه رهبر معظم اقلاب اسلامی است کمک کرده اند.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به ضرورت استفاده از تمام ظرفیت ها برای مقابله با کرونا نیز اشاره کرد و گفت: توسل به اهل بیت (ع) و ائمه معصومان (ع) و رعایت بهداشت فردی راهل مقابله با این بیماری است و در حال حاضر باید دغدغه ما زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج عشایر استان سمنان پیشگام در تحقق اقتصاد مقاومتی است

بسیج عشایر استان سمنان پیشگام در تحقق اقتصاد مقاومتی است