مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 18:102020-03-10دانش

وضعیت سفید جنوب کرمان در کروناویروس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر مکارم در حاشیه بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) منوجان در ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی از وضعیت و آمادگی بیمارستان شهرستان منوجان در مقابله با کروناویروس اظهار داشت: - رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: طی دو هفته ای که ویروس کرونا وارد استان شده مورد مثبتی در جنوب استان مشاهده نشده، 30 نفر بستری و آزمایشات آن ها در حال انجام است که خوشبختانه تا امروز جواب اکثر آن ها منفی اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر مکارم در حاشیه بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) منوجان در ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی از وضعیت و آمادگی بیمارستان شهرستان منوجان در مقابله با کروناویروس اظهار داشت: در اکثر شهر ها یک بخش را برای بیمارانی که مشکلات ریوی دارند، مهیا کرده ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ادامه داد: خوشبختانه در جنوب کرمان، مورد مثبتی از ابتلا به کروناویروس وجود نداشته، اما هر مورد سرفه و تب غیرقابل توجیه وجود داشته باشد همکاران ما به عنوان مورد مشکوک بستری و تحت درمان قرار خواهند داد.

مکارم در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه در برخی از شهر ها این گروه ها شکل گرفته و در شهرستان منوجان هم اگر کسانی هستند که می توانند ماسک پارچه ای تولید کنند ما نیز از آن ها حمایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سفید جنوب کرمان در کروناویروس

وضعیت سفید جنوب کرمان در کروناویروس