مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 18:102020-03-10سياسي

تشکیل شعبه ویژه مقابله با اخبار جعلی درباره کرونا


دادستان عمومی و مرکزی استان گیلان با بیان اینکه اطلاع رسانی در خصوص کرونا دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، گفت: مقرر شد هر شب مسوولان این دانشگاه به صورت اطلاعیه های شماره دار آخرین اخبار و آمار را در خصوص کرونا در اختیار مردم قرار دهند.

- مهدی فلاح میری دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه با انتشار کنندگان اخبار جعلی درباره کروناویروس برخورد جدی می شود، اظهار کرد: در چند روز گذشته دو پرونده در این خصوص در استان گیلان تشکیل و مردم اخبار این مسئله را تا چند روز آینده می شوند.

وی با تأکید بر نظارت میدانی دادستانی در استان گیلان گفت: کارگروه ها، فعال و دادستانی کار نظارت را آغاز کرده و هر جا نیاز باشد دادستانی ورود می کند زیرا هدف ما کمک به کادر درمانی گیلان است .

دادستان عمومی و مرکزی استان گیلان با اذعان به اینکه یک شعبه ویژه در دادستانی برای مقابله با شایعه پراکنی های کرونایی در گیلان تشکیل شده است، تصریح کرد: در این شرایط حساس که مردم نیاز به آرامش دارند با احتکار کنندگان و افرادی که در فضای مجازی آمار نادرست به مردم می دهند برخورد می شود که یک بازپرس ویژه در این خصوص معرفی شده است.

فلاح میری، مسؤول اطلاع رسانی در خصوص کرونا را دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد و افزود: مقرر شد هر شب مسؤولان این دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعبه ویژه مقابله با اخبار جعلی درباره کرونا

تشکیل شعبه ویژه مقابله با اخبار جعلی درباره کرونا