مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 18:102020-03-10سياسي

سوغات امروز گیلان انتقال ویروس کرونا است /هموطنان سفر نکنند


نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان با هشدار به عدم سفر به این استان، گفت: امروز سفر به استان گیلان برای هموطنان سوغاتی به جز انتقال ویروس و مرگ عزیزان چیز دیگری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر محمد حسین قربانی شامگاه سه شنبه در گفتگویی با اشاره به راه اندازی بیمارستان سیار توسط بهداری نیروی دریایی سپاه در محوطه بیمارستان رازی رشت، اظهار کرد: ما برای مواقع اضطراری و برای امنیت و پشتیبانی از مراکز درمانی گیلان نیازمند راه اندازی چنین ظرفیتی در استان بودیم.

وی با بیان اینکه این بیمارستان با ظرفیت 120 تخت بیش از 5 هزار تخت بیمارستانی دولتی و خصوصی استان گیلان اضافه شده است، گفت: یکی از دغدغه های ما تأمین نیروی تخصصی و پرستاری برای این بیمارستان بود که در سپاه تعدادی از پزشکان متخصص سپاهی و بسیجی خود را به این بیمارستان اعزام شد.

نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان در ادامه با اشاره به راه اندازی یک مرکز نقاهتگاهی با 200 تخت در هتل المپیک رشت، افزود: این مرکز نیز از دو روز پیش بیمارانی که مراحل درمان خود را طی کرده و باید دوران نقاهت خود را بگذراند راه اندازی شده و روز گذشته 25 بیمار را پذیرش کرده است.

هیچ کمبودی در زمینه تجهیزات و اقلام بهداشتی نداریم وی همچنین به موضوع کمبود تجهیزات و امکانات به ویژه ماسک، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوغات امروز گیلان انتقال ویروس کرونا است /هموطنان سفر نکنند

سوغات امروز گیلان انتقال ویروس کرونا است /هموطنان سفر نکنند