مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 17:562020-03-10اقتصادي

کرمان امکان پذیرش مسافران نوروزی را ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عباس تقی زاده عصر سه شنبه در نشست خبری با موضوع تشریح جزییات آخرین وضعیت کرونا در استان کرمان اظهار کرد: در جلسه 11 اسفند ملاقات برای زندان ها، خانه سالمندان و پرورشگاه ها ممنوع شد و این محدودیت که به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اعمال شده است، همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: سه هزار لیتر الکل حداقل 70 درصد در استان کرمان تولید می شود که به سه هزار لیتر دیگر هم نیاز داریم که در جلسه فردا در این زمینه تصمیم گیری می شود.

تقی زاده با اشاره به اینکه شهرداری ها باید مطابق دستورالعمل برای ضدعفونی شهر اقدام کنند، عنوان کرد: باید گندزدایی ادارات به صورت مرتب انجام شود.

وی بیان کرد: باید توجه داشت که استان کرمان پذیرای مسافران نورزی نیست و امکان حضور مسافران از سایر نقاط کشور در این استان وجود ندارد.

وی بیان کرد: همچنین ورود گردشگر به مناطق گردشگری کرمان به ویژه در ماهان، کویر لوت، دریاچه کویر، کلوت ها و… ممنوع است حتی گردشگران بومی هم حق ورود به این مناطق را ندارد.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با تاکید بر لزوم فاصله گذاری اجتماعی گفت: به مردم تاکید می شود که در این ایام در خانه هایشان بمانند و در اجتماع حضور پیدا نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان امکان پذیرش مسافران نوروزی را ندارد

کرمان امکان پذیرش مسافران نوروزی را ندارد