مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 17:552020-03-10سياسي

دومین روز طرح توزیع اقلام بهداشتی در اردکان با نظارت مرکز بهداشت


دومین روز طرح توزیع اقلام بهداشتی توسط ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان اردکان با نظارت رییس مرکز بهداشت شهرستان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، دومین روز طرح توزیع اقلام بهداشتی توسط ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان اردکان با نظارت مرکز بهداشت اجرا شد.

در این طرح که با هماهنگی مرکز بهداشت شهرستان و همکاری بسیجیان گردان امام حسین (علیه السلام) با رعایت کامل اصول بهداشتی همراه با ضدعفونی کردن اماکن توزیع در پنج پایگاه در سطح شهر اردکان اجرا شد اقلام بهداشتی شامل ژل ضدعفونی کننده دست، ماسک پارچه ای باقابلیت شستشو و محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح بین مردم توزیع شد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان اردکان با حضور در ستاد مردمی مبارزه با کرونا ضمن تشکر و قدردانی از کار جهادی این ستاد بر رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی توسط عموم مردم تأکید کرد.

محمدرضا اعلایی در ادامه، از پایگاه های توزیع اقلام بهداشتی در شهر اردکان بازدید کرد و از نزدیک در جریان شیوه توزیع این اقلام بهداشتی قرار گرفت.

گفتنی است که در روزهای اخیر تعداد زیادی ماسک به صورت رایگان توسط ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان اردکان بین نیازمندان و سالمندان برخی از روستاها، ادارات و مراکز بهداشتی درمانی شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین روز طرح توزیع اقلام بهداشتی در اردکان با نظارت مرکز بهداشت

دومین روز طرح توزیع اقلام بهداشتی در اردکان با نظارت مرکز بهداشت