مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 17:552020-03-10اقتصادي

مهربانی مالکان «مهستان» همدان/ اجاره 60 درصد واحدهای صنفی بخشیده شد


پویش «#مهربان باش و دستی بگیر، شاید فردایی نباشد» توسط بازاریان همدان به منظور بخشودگی اجاره بها کسبه راه اندازی شده است و در قدم اول موجران مرکز خرید مهستان به این پویش پیوستند و اجاره 60 درصد از واحدهای صنفی را بخشیدند.

- خبرگزاری فارس- همدان؛  نه تنها در دوران بحرانی مثل این روزها، باید همیشه مهربان بود، بلکه باید با این معروف همیشه زندگی کرد.

فقط گاهی باید بفهمیم که مهربانی چقدر زیبا و حیاتی است و این فهمیدن همیشه رایگان نخواهد بود.

  #مهربان باش و دستی بگیر، شاید فردایی نباشد پویشی است که در بازار همدان راه اندازی شده و پیرو آن کسبه و موجران واحدهای تجاری یکی پس از دیگری به این پویش می پیوندند و اجاره های یک یا دو ماه مستأجران واحدهای صنفی را به امید روزهای بهتر می بخشند.

نخستین مرکز خریدی که در این راه گام برداشت، پاساژ مهستان است در این مرکز خرید صاحبان واحدهای تجاری و موجران اجاره بالغ بر 45 واحد تجاری را که بیش از 60 درصد واحدهای موجود را شامل می شود، بخشیدند تا مهربانی را در عمل نشان دهند.

در واقع این  پویش در راستای پشتیبانی از کسبه در این شرایط بحرانی حاصل از شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی ایجاد شده است، به همین منظور به سراغ موجران و کسبه این مرکز خرید رفتیم تا با اطلاع رسانی سایر مراکز خیر در استان هم به این پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهربانی مالکان «مهستان» همدان/ اجاره 60 درصد واحدهای صنفی بخشیده شد

مهربانی مالکان «مهستان» همدان/ اجاره 60 درصد واحدهای صنفی بخشیده شد