مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 17:552020-03-10اقتصادي

پایانه مسافربری استان مرکزی در وضعیت نیمه تعطیل است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: باتوجه به توقف پیش فروش بلیط های نوروزی و کاهش ترددها، پایانه مسافربری استان به حالت نیمه تعطیل در آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زندی فر روز سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: از روز گذشته بنا به دستور ابلاغی از سازمان راهداری، توقف پیش فروش بلیط های نوروزی در دستور کار گرفته و پایانه مسافربری استان مرکزی به حالت نیمه تعطیل درآمده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ادامه داد: نیروهای راهداری استان مرکزی در حوزه راهداری از ابتدای اسفند ماه جاری با 5 دستگاه خط کش در جاده های استان مشغول خط کشی هستند و کار لکه گیری آسفالت را نیز انجام می دهند.

زندی فر بیان کرد: در مورد آسفالت محور گهر اقدام لازم در دستور کار است و هیچ محدودیتی وجود ندارد و در محور بروجرد و دلیجان نیز کار آسفالت در حال انجام است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، تردد وسایل نقلیه در محورهای این استان در اسفند ماه جاری نسبت به میانگین تردد ماه گذشته (بهمن) کاهش 14 درصدی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه مسافربری استان مرکزی در وضعیت نیمه تعطیل است

پایانه مسافربری استان مرکزی در وضعیت نیمه تعطیل است