مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 17:262020-03-10سياسي

مجمع مدرسین قم: راه چمنی سیاستمداری معتدل و دلسوز بود


مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم روز سه شنبه در این پیام آمده است، خبر درگذشت مظلومانه برادر فرهیخته و مدیر توانا دکتر محمدرضا راه چمنی موجب تأثر و تأسف فراوان گردید، آن مرحوم از پزشکان متعهد و سیاست مدار معتدل، دلسوز و تشکیلاتی بود، در دوران حیات با برکت خود قبل از انقلاب خدمات شایانی در راه انقلاب انجام داد و پس از انقلاب علاوه بر خدمت در نهادهای جمهوری اسلامی نظیر سه دوره متوالی نمایندگی مجلس و ریاست سازمان بهزیستی کشور، با تاسیس حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی و پذیرفتن دبیر کلی آن در پی نهادینه سازی ایده تحزب در ساختار قدرت در ایران بود.

پیام ادامه یافته است: در همین راستا نیز، وی نمایندگی ادوار مجلس شورای اسلامی، عضویت در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای عالی سیاست-گذاری جبهه اصلاح طلبان را به عهده داشت.

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم این مصیبت را به خانواده محترم، دوستان و همراهان آن مرحوم در حزب وحدت و همکاری ملی و مردم سبزوار تسلیت گفته و از خداوند منان خواسته آن مرحوم را را با ائمه معصومین محشور کند و به بازماندگانش صبر و اجر عنایت فرماید.

محمد رضا راه چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی هجدهم اسفندماه جاری بر اثر ابتلا به بیماری کوید19 ناشی از ویروس کرونا در 64 سالگی در بیمارستان مسیح دانشوری درگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع مدرسین قم: راه چمنی سیاستمداری معتدل و دلسوز بود

مجمع مدرسین قم: راه چمنی سیاستمداری معتدل و دلسوز بود