مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-10سياسي

تمدید اعتبار پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی ساختمان در آذربایجان غربی


سیدمحسن حمزه لو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متقاضیانی که اعتبار پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی آن ها در محدوده زمانی اول بهمن امسال تا پایان اردیبهشت سال آینده پایان می یابد، می توانند تا 31 اردیبهشت ماه 99 بدون نیاز به تمدید پروانه نسبت به ارائه خدمات مهندسی اقدام کنند، بنابراین از مراجعه حضوری به مراجع مرتبط جلوگیری شود.

وی ادامه داد: هم چنین در شرایط کنونی با توجه به ضرورت رعایت بهداشت عمومی جامعه برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی تا پایان اردیبهشت ماه سال 99 به تعویق افتاد.

وی تاکید کرد: تا زمان تعیین شده هزینه های سال آینده این سازمان به ازای هرماه معادل یک دوازدهم بودجه مصوب امسال اعمال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید اعتبار پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی ساختمان در آذربایجان غربی

تمدید اعتبار پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی ساختمان در آذربایجان غربی