مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-10اقتصادي

بزرگترین بازار مسقف جهان تعطیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بازاریان تبریز برای کمک به کاهش انتشار ویروس کرونا تصمیم گرفتند از تاریخ 21 تا 23 اسفند ماه مغازه های خود را تعطیل کنند.

بازار تبریز با یک کیلومتر وسعت بزرگترین بازار سرپوشیده جهان و معمولا بسیار شلوغ است و یکی از کانون های اصلی احتمال ابتلای مردم به کرونا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت و گو با ایرنا با اعلام اینکه تاکنون نتیجه تست کرونای 146 نفر در استان مثبت شده است و 12نفر از این تعداد فوت کرده اند، گفت: 54 نفر از مبتلایان به این ویروس در استان نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند که بیش از 4 برابر فوت شدگان است.

دکتر محمدحسین صومی خاطرنشان کرد: 10درصد مبتلایان به کرونا بر اثر ارتباطات خانوادگی و 90درصد در بیرون از خانه و اجتماعات مبتلا شده اند.

وی با بیان اینکه 60درصد کل امکانات دانشگاه و مجموعه امکانات استان برای مقابله با کرونا بسیج شده است، گفت: اگر مردم همراهی نکنند هزینه های زیادی به نظام سلامت و مردم وارد می شود.

دکتر صومی تاکید کرد: باید ارتباطات خارج از خانه و حضور در اجتماعات محدودتر شود.

وی گفت: از ابتدای اسفند ماه امسال تاکنون 2هزار و 820نفر با علایم حاد تنفسی به بیمارستان های آذربایجان شرقی مراجعه کرده اند که از این تعداد یک هزار و 128 نفر بستری شده اند و از 750نفر نمونه گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین بازار مسقف جهان تعطیل شد

بزرگترین بازار مسقف جهان تعطیل شد