مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 16:202020-03-10بين الملل

پشت پرده آمار سازی کرونایی در ایران/ تنش زایی شبکه های معاند


سخنگوی کانون هموفیلی ایران، با اشاره به تنش آفرینی شبکه های فارسی زبان خارج از کشور در بیماری کرونا، خواستار هوشیاری مردم نسبت به جوسازی آنها شد.

- احمد قویدل، در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: رویکردهای تلویزیون های فارسی زبان خارجی در جایی که در این بحران بهداشتی جهانی جان تک تک مردم ایران در خطر است تلاش دارند با انعکاس اخبار ناامید کننده ما را از زندگی کردن هم مأیوس کنند.

این عملکرد غیر حرفه ای رسانه ای که اساساً بدون درک مسئولیت اجتماعی با شدت پیگیری می شود نشان می دهد آنچه برای این شبکه ها مهم نیست سلامتی و جان مردم است.

وی افزود: دروازه بانان خبری این شبکه ها که منابع مالی کلان آنها را کشورهای خارجی تأمین می کنند با دستمایه قراردادن کاهش سرمایه های اجتماعی کشور در حوادث بنزینی و موضوع هواپیمای مسافربری تلاش می کنند مجموعه تلاش های دولت در حوزه مقابله با کرونا را نیز زیر سوال ببرند.

قویدل ادامه داد: این رسانه ها بر اساس کدام منطق حرفه ای و توأم با مسئولیت به خود اجازه می دهند که نتایج بحران های اجتماعی چند ماه گذشته را با بحران بهداشتی کرونا در یک ظرف ریخته و از آن برای تضعیف صدای واحد ایرانیان در مقابله با کرونا بهره برداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده آمار سازی کرونایی در ایران/ تنش زایی شبکه های معاند

پشت پرده آمار سازی کرونایی در ایران/ تنش زایی شبکه های معاند