مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 16:002020-03-10سياسي

دستورات اکید به فرمانداران هرمزگان/ جلوی چادرزدن در پارک ها را بگیرید


استاندار هرمزگان در گفتگوی تلفنی با فرمانداران 13 شهرستان استان هرمزگان، آخرین وضعیت اقدامات پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان های هرمزگان را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، استاندار هرمزگان در گفتگوی تلفنی با فرمانداران 13 شهرستان استان هرمزگان، آخرین وضعیت اقدامات پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان های هرمزگان را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را صادر کرد.

وی در این گفتگوهای تلفنی بر ضرورت تداوم اقدامات و آمادگی ها برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در تمامی شهرستان های استان هرمزگان تاکید کرد و دستور داد: فرمانداران پشتیبانی دقیق و به موقع از مجموعه بهداشت و درمان در شهرستان ها را با به کارگیری تمامی امکانات و تجهیزات انجام دهند.

فریدون همتی، اعمال شدیدترین کنترل و مراقبت ها در مبادی ورودی شهرستان ها را بسیار مهم دانست و افزود: باید غربالگری لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا در مبادی ورودی صورت گیرد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه هیچ گونه خدماتی به گردشگران در تمامی شهرستان های استان هرمزگان ارائه نمی شود، تصریح کرد: این سیاست مهم در راستای سیاست های دولت برای حفظ سلامتی مردم و سیاست اتخاذ شده در استان مورد توجه فرمانداران باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات اکید به فرمانداران هرمزگان/ جلوی چادرزدن در پارک ها را بگیرید

دستورات اکید به فرمانداران هرمزگان/ جلوی چادرزدن در پارک ها را بگیرید