مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:552020-03-10سياسي

اجاره منزل در همدان به مسافران نگران کننده است


حسین قراباغی روز سه شنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: در روزهای اخیر گزارش هایی مبنی بر اختصاص سوییت و منزل استیجاری به صورت غیرمجاز به خصوص در حاشیه شهر به مسافران مطرح شده که لزوم تشدید در نظارت و برخوردهای قانونی را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: برخی افراد فرصت طلب بدون لحاظ کردن سلامت مردم در شرایط شیوع فراگیر ویروس کرونا، خانه و سوییت های بدون مجوز واگذاری را به مدت حتی 2 ماه با دریافت پول کلان اجاره می دهند که نیاز به نظارت و برخورد قاطع دارد.

قراباغی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور به خصوص برخی شهرها که آمار بالایی دارند باعث شده تا به شهر همدان که از آمار بسیار کم مبتلایان برخوردار است، عزیمت کنند که به طور قطع سلامت شهروندان را به خطر خواهد انداخت.

وی خواستار مشارکت و همکاری مردم در رعایت هشدارها و توصیه ها پیرامون پیشگیری از ویروس کرونا شد و افزود: مدیریت شهری در این راستا نسبت به ضدعفونی و سم زدایی سطح شهر اقدام کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: ارایه سوخت رایگان به اتوبوس های بخش خصوصی ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری باید مورد بررسی کارشناسی قرار بگیرد.

کامران گردان با اشاره به درخواست رسمی ناوگان اتوبوسرانی خصوصی در تامین سوخت رایگان اظهار داشت: مالکان اتوبوس های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره منزل در همدان به مسافران نگران کننده است

اجاره منزل در همدان به مسافران نگران کننده است