مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:152020-03-10اجتماعي

سرهنگ «رمضان قاسمی» آسمانی شد/خداحافظی مرد مهربان جبهه های جنگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قائم شهر، همزمان با سالروز رحلت بزرگ پرچمدار نهضت کربلا حضرت زینب کبری (س)، سرهنگ پاسدار رمضان قاسمی از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی که سابقه حضور 60ماهه در جبهه های نبرد حق علیه راباطل را در کارنامه داشت سالها به عنوان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران منشا خدمات ارزنده ای بود که هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

زنده یاد رمضان قاسمی که به صورت مستمر از عوارض شیمیایی ریوی رنج می برد، 10 روز پیش به همین علت در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان رازی قائم شهر بستری شد که متاسفانه ساعتی پیش روح مطهرش که سرشار از عشق به امام ( ره) و شهدا بود بسوی ملکوت اعلی پرواز کرد.

مردمداری،اخلاق نیکو،سعه صدر،پاک دستی و ساده زیستی از ویژگی های ممتاز زنده یاد رمضان قاسمی بود که باعث پیوند ناگسستنی او با مردم شده بود.

مرحوم رمضان قاسمی در سن 13سالگی عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و تا پایان جنگ در جبهه های نبرد حضوری مستمر داشت و در چندین مرحله مجروح و مصدوم شد و سرانجام نیز به افتخار جانباز شیمیایی (50درصد) نائل آمد.

گفتنی است خانواده قاسمی از خانواده های انقلابی و شناخته شده شهرستان جویبار و شهر کوهی خیل به شمار می روند که چند شهید و جانباز تقدیم نظام اسلامی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرهنگ «رمضان قاسمی» آسمانی شد/خداحافظی مرد مهربان جبهه های جنگ

سرهنگ «رمضان قاسمی» آسمانی شد/خداحافظی مرد مهربان جبهه های جنگ