مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-10سياسي

دعا در کنار مسائل پزشکی تاثیری مثبت در مبارزه با کرونا دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال بنا به شرایط موجود در کشور که مراسم اعتکاف برگزار نشد یکی از توصیه های رهبر معظم انقلاب برای عزیزانی که در اعتکاف شرکت می کردند خواندن نماز حضرت جعفر طیار (ع) به صورت روزانه بود.

وی بابیان اینکه در اسلام واجبات و محرمات محدود است، گفت: در دین مبین اسلام مستحبات نامحدود است به نحوی که اگر انسان تمام عمر خود را صرف انجام مستحبات کند بازهم وقت کم می آورد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه ذکر و یاد خدا حد و اندازه ندارد، گفت: امروز باید با خواندن نماز جعفر طیار، دعاها، نمازها و روزه ها اوقات خود را غنی کنیم تا علاوه بر این که از لحظات عمر خود بهترین استفاده را کرده باشیم آرامش روح و فکر نصیب ما شود.

وی بابیان اینکه اگر کسی عمرش را صرف مستحبات کند هدر نرفته است، گفت: ائمه (ع) یک لحظه از عمرشان صرف گناه و حتی هدر هم نرفته است لذا ما نیز به عنوان پیروان ایشان باید به این مهم توجه داشته باشیم.

حجت السلام مغیثی ادامه داد: در بینش اسلامی و جهان بینی توحیدی همه کاره عالم خداوند است و خداوند است که عزت و ذلت، مریضی و شفا می دهد.

وی گفت: دعای هفتم صحیفه سجادیه مهم ترین مطلب همین است که می گوییم خدایا همه چیز دست توست و از تو می خواهیم این بلا و مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعا در کنار مسائل پزشکی تاثیری مثبت در مبارزه با کرونا دارد

دعا در کنار مسائل پزشکی تاثیری مثبت در مبارزه با کرونا دارد