مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 14:152020-03-10سياسي

کمیسیون ماده پنج شهر تهران جلسه خود را ویدئو کنفرانسی مدیریت کرد


جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران و با حضور اعضاءرییس شورای اسلامی شهر تهران، معاون شهرسازی و معماری و رییس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علی اشراقی در این باره گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت اصول پیشگیری ،جلسه کمیسیون ماده پنج به صورت غیر حضوری و با استفاده از ویدئو کنفرانس برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه تقاضای دانشگاه صنعتی شریف مبنی بر طرح امکان سنجی پروژه تجاری و پارکینگ دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشراقی گفت: پس از توضیحات فتوحی رییس دانشگاه شریف،مشاور تهیه کننده طرح و شهردار منطقه2،اعضا دراین باره به بحث و بررسی پرداختند و در نهایت مقرر شد دانشگاه شریف طرح یکپارچه ساماندهی این دانشگاه را حداکثر تا شهریور سال آینده ارائه کند.

رییس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج ادامه داد:هم چنین تأکید شد ساخت وسازهای درون محوطه دانشگاه پس از اخذ پروانه ساختمانی صورت گرفته و  با توجه به گود ایجاد شده در محدوده طرح، با رعایت اصول فنی و پس از ارائه مطالعات ترافیکی تا تراز کف پیاده رو، ایمن سازی انجام شود.

اشراقی بیان کرد: در این جلسه پس از توضیحات شهردار منطقه 6 با احداث هتلی یازده طبقه در محدوده میدان فردوسی نیز مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون ماده پنج شهر تهران جلسه خود را ویدئو کنفرانسی مدیریت کرد

کمیسیون ماده پنج شهر تهران جلسه خود را ویدئو کنفرانسی مدیریت کرد