مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 14:002020-03-10اقتصادي

مهلت پرداخت قبض برق در گلستان تا اردیبهشت 99 تمدید شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان از افزایش مهلت قبوض برق با هدف کمک به مشترکان خانگی، صنعتی و تولیدی تا اردیبهشت 1399 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی اکبر نصیری عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پرداخت قبض برق با هدف کمک به مشترکان خانگی، صنعتی و تولیدی تا اردیبهشت 1399 تمدید شده است.

وی تصریح کرد: مشاغلی که در این بحران شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند و توان پرداخت قبض برق خود را ندارند تا انتهای اردیبهشت سال 1399 فرصت دارند تا نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با تاکید بر اینکه تمدید مهلت قبوض برق مشمول بدهی قبلی نمی شود، افزود: مهلت تمدید قبض برق به مشترکان خانگی شامل افراد بی بضاعت، افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و مددجویان بهزیستی که امکان پرداخت قبوض جاری خود را به دلیل شیوع کرونا ندارند اختصاص پیدا کرده است.

نصیری با اشاره به اجرای پرداخت غیرحضوری قبض برق و حذف قبوض کاغذی تصریح کرد: از ابتدای مهرماه امسال پرداخت قبض برق در استان گلستان به صورت غیرحضوری کلید خورد و خدمات الکترونیکی به شکل غیرحضوری در اختیار مشترکان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت پرداخت قبض برق در گلستان تا اردیبهشت 99 تمدید شد

مهلت پرداخت قبض برق در گلستان تا اردیبهشت 99 تمدید شد