مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:402020-03-10پزشكي

هزینه تولید الکل را از جیب می دهیم/ جمع بی ادعای این دانشکده داروسازی را بشناسید


خبرگزاری فارس، کرمانشاه - بهنام بسامی: این روزها با شایع شدن ویروس کرونا و مشکلاتی که برای کشورمان ایجاد شده هستند کسانی که به جای اینکه فقط به فکر خودشان باشند، با از خودگذشتگی می کوشند بار مشکلات مردم را سبک تر کنند.

یکی از نیازهای اصلی و اولیه امروز کشور برای مقابله  با بیماری کرونا، مواد ضدعفونی کننده جهت جلوگیری از گسترش این ویروس دردسرساز است.

عده ای از دانشجویان و اساتید دغدغه مند دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، این روزها در یک کار جهادی و ارزشمند به تولید محلول های ضدعفونی کننده روی آورده اند؛ برای آشنایی با این گروه خودجوش و پرتلاش، با یکی از اعضای موثر آن به گفت وگو نشستیم.

دکتر رضا تحویلیان داری مدرک Phd داروسازی صنعتی ( فارماسیوتیکس ) از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از اعضای اصلی این گروه است و از همان روزهای اول شیوع کرونا در کرمانشاه با تلاش سعی در تامین مواد ضدعفونی کننده کرده است.

فارس: جناب دکتر چه شد که تصمیم گرفتید در دانشکده تولید ماده ضدعفونی را شروع کنید؟ تحویلیان: ما از چهارشنبه هفته قبل و بعد از اینکه شاهد هجوم مردم برای تهیه ماده ضدعفونی کننده برای مقابله با ویروس کرونا بودیم و با توجه به کمبودی که در این زمینه وجود داشت تصمیم گرفتیم از آزمایشگاه دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه تولید الکل را از جیب می دهیم/ جمع بی ادعای این دانشکده داروسازی را بشناسید

هزینه تولید الکل را از جیب می دهیم/ جمع بی ادعای این دانشکده داروسازی را بشناسید