مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-10اقتصادي

22 واحد صنعتی خراسان رضوی ملزومات پیشگیری از کرونا تولید می کند


ابراهیم ناصری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متانول، اتانول، انواع ضدعفونی کننده برپایه الکل، الکل صنعتی، الکل اتیلیک، ژل پاک کننده دست، ماسک حفاظتی، مایع شیشه پاک کن، محصولات بهداشتی و آرایشی تولیدات این واحدها را تشکیل می دهد.

وی ادامه داد: 14 واحد صنعتی از این تعداد انواع ضدعفونی کننده بر پایه الکل، 2 واحد صنعتی ماسک حفاظتی در مجموع با ظرفیت 98 هزار عدد ماسک در روز، سه واحد صنعتی نیز ژل پاک کننده دست تولید می کند.

وی گفت: دو واحد صنعتی شامل شرکت تقطیر خراسان و شرکت شیمیایی سینا نیز تولیدکننده متانول، اتانول، انواع الکل صنعتی و الکل اتیلیک به عنوان پایه تولید بسیاری از مواد ضدعفونی کننده است.

ناصری با اشاره به حمایت مالی از طرح ها و محصولات مرتبط با پیشگیری از بیماری کرونا افزود: منابع مالی ویژه ای جهت حمایت از این طرح ها و محصولات در اختیار صندوق پژوهش و فناوری استان قرار گرفته که از متقاضیان دعوت می شود در اسرع وقت به آدرس krfn.

ir@gmail.

com پست الکترونیکی ارسال نمایند.

وی ادامه داد: طی 11 ماه امسال 425 پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری 32 هزار و 404 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای پنج هزار و 849 نفر در این استان صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 واحد صنعتی خراسان رضوی ملزومات پیشگیری از کرونا تولید می کند

22 واحد صنعتی خراسان رضوی ملزومات پیشگیری از کرونا تولید می کند