مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:102020-03-10سياسي

ممنوعیتِ ورود به سایت های جهانی خوزستان


مدیرکل میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان خبر داد: ورود به سایت های جهانی «شوش» و «چغازنبیل» ممنوع اعلام شده و بازدید از اکثر محوطه ها و سایت های تاریخیِ ملی و جهانی استان خوزستان و موزه های آن ممنوع است.

- مدیرکل میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان خبر داد: ورود به سایت های جهانی شوش و چغازنبیل ممنوع اعلام شده و بازدید از اکثر محوطه ها و سایت های تاریخیِ ملی و جهانی استان خوزستان و موزه های آن ممنوع است.

حکمت الله موسوی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که همه سایت های تاریخی و مجموعه موزه ها در شوش، آبادان، ایذه و برخی مناطق دیگر با دستور شورای تامین آن شهرستان ها تعطیل شده اند، ادامه داد: تا پیش از این و بر اساس دستور نخستِ وزیر میراث فرهنگی مبنی بر جلوگیری از بازدیدهای گروهی در موزه ها و مجموعه های تاریخی کشور از این کار جلوگیری می شد، هرچند باردیدِ گروهی در طول این مدت درخواست نشده بود و حتی مردم نیز مراجعه چندانی برای بازدید از این محوطه های تاریخی نداشتند.

او با بیان این که خوشبختانه مردم در این مناطق به خودآگاهی رسیده و در این مدت کمتر به بازدید از بناهای تاریخی استان پرداخته اند، افزود: همچنین مجموعه های خصوصی، هتل ها و مهمانسراها نیز نیمه تعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیتِ ورود به سایت های جهانی خوزستان

ممنوعیتِ ورود به سایت های جهانی خوزستان