مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:102020-03-10پزشكي

غیر فعال شدن سامانه تصمیم طلاق در مازندران


مدیرکل بهزیستی مازندران از غیر فعالی شدن سامانه تصمیم طلاق در این استان با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از تجمع در فضای بسته خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بهزیستی مازندران از غیر فعالی شدن سامانه تصمیم طلاق در این استان با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از تجمع در فضای بسته خبر داد.

فرزاد گوهردهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ادامه اقدامات صورت گرفته در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور سلامت مراجعین و کارکنان، مطابق با دستورالعمل های کشور نام نویسی در سامانه تصمیم برای طلاق تا اطلاع ثانوی صورت نمی پذیرد.

وی تصریح کرد: یکی از راه های انتقال ویروس کرونا حضور و تجمع در فضای بسته و رعایت نکردن فاصله بین افراد است و از آنجاییکه ثبت نام افراد در سامانه تصمیم نیاز حضوری زوجین برای مشاوره ضروری بوده و همچنین افرادی که برای مشاوره طلاق مراجعه می کنند، همراه نیز دارند، ثبت نام در این سامانه انجام نمی شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد: ثبت نام نکردن و پذیرش زوجین متقاضی طلاق تا پایان سال و مساعد شدن شرایط راهی منطقی به نظر می رسد که این اقدام در راستای توصیه های بهزیستی کشور بوده و در سامانه فوق نیز قید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیر فعال شدن سامانه تصمیم طلاق در مازندران

غیر فعال شدن سامانه تصمیم طلاق در مازندران