مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-10سياسي

نیروهای خدمات شهری همدان ملزم به رعایت بهداشت فردی هستند


حسین خانجانی روز چهارشنبه درنشست اعضای شورای اسلامی شهر همدان در بررسی آخرین وضعیت پیشگیری از ویروس کرونا در حوزه خدمات شهری همدان اظهار داشت: تمامی پیمانکاران و کارگران خدمات شهری ملزم به استفاده از دستکش و ماسک در فعالیت شبانه روز خود در محیط شهری هستند.

وی اضافه کرد: بازرسی و نظارت های مستمر در رعایت بهداشت فردی نیروهای خدمات شهری به صورت روزمره در حال انجام است و هرگونه کوتاهی بابرخورد قانونی مواجه خواهد شد.

خانجانی خاطرنشان کرد: پیمانکاران باید سه دستکش و چهار ماسک را در اختیار نیروهای خود قرار دهند و ماسک مازاد نیز در صورت نیاز باید تحول داده شود.

وی اظهار داشت: خدمات شهری همدان از همان روز نخست در مثبت اعلام شدن ویروس کرونا در این شهر اقدام به توزیع ماسک و رعایت موارد بهداشت فردی نیروهای خود کرد.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به نیاز ضروری در تامین ماسک و دستکش برای نیروهای این حوزه گفت: قرار است اداره صنعت، معدن و تجارت همدان 10 هزار ماسک و 2 هزار دستکش تحویل دهد اما تاکنون این اقدام صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه از هم اکنون باید به فکر فروردین ماه آینده برای تامین ماسک و دستکش نیروهای خدماتی باشیم، گفت: از اداره صنعت، معدن و تجارت و مرکز بهداشت استان درخواست هرگونه همکاری داریم تا به بحران تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای خدمات شهری همدان ملزم به رعایت بهداشت فردی هستند

نیروهای خدمات شهری همدان ملزم به رعایت بهداشت فردی هستند