مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-10سياسي

بسیاری از سیل بندهای خوزستان همچنان تکمیل نشده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کیامرث حاجی زاده ظهر سه شنبه در نشست وضعیت تاب آوری رودخانه ها و وضعیت سدهای استان در اداره کل مدیریت بحران خوزستان، اظهار داشت: کارگروه مقابله با سیلاب در مردادماه سال جاری به ریاست استاندار برگزار و تقسیم کار میان دستگاه های عضو ستاد پیشگیری انجام شد.

وی افزود: علاوه بر نشست های ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و شورای آب و برق استان نیز به طور مرتب برگزار می شد که یکی از مهم ترین مصوبات این نشستها ترمیم و استحکام بخشی سیل بندها در سراسر استان بود.

حاجی زاده بیان کرد: یکی دیگر از دلایل تکمیل نشده سیل بندها نبود اعتبارات است که این روزها بنا به شرایط خاص کشور و استان با این مسئله درگیر هستند؛ البته از سوی دیگر نیز بحران های متعددی در استان ایجاد شد که همه دست به دست هم دادند.

جانشین استاندار در ستاد پیشگیری و مقابله با بحران استان تصریح کرد: سیل بندها یکی از نقاط ضعف و از مهم ترین بخش ها در روستاها و زمین های زراعی هستند که پیش بینی آب گرفتگی در آنها وجود دارد؛ لذا در مدت زمانی که تا بارندگی های پیش رو باقی مانده باید متولیان امر کار را جدی تر بگیرند و اکنون نیز اگر سیل بندی در دست ترمیم دارند، باید هرچه سریع تر آن را به پایان برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از سیل بندهای خوزستان همچنان تکمیل نشده اند

بسیاری از سیل بندهای خوزستان همچنان تکمیل نشده اند