مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-10اجتماعي

ساماندهی کودکان کار در همدان


مهرداد نادری فر روز سه شنبه در نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان همدان بیان کرد: به منظور ساماندهی کودکان خیابانی بهزیستی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا با خانواده این قبیل کودکان تماس تلفنی برقرار و از آنها خواسته شده تا برای پیشگیری از ابتلای فرزندانشان به ویروس کرونا مانع از حضور آنها در معابر و خیابان ها شوند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان اظهار داشت: همچنین برای پیشگیری از ابتلای معتادان به ویروس کرونا بهزیستی مکلف شد در هر شهرستان کمپی را برای پذیرش و نگهداری معتادان متجاهر پیش بینی کند.

نادری فر افزود: همچنین همه کمپ های ترک اعتیاد پس از ترخیص بیماران موجود در این مراکز مکلف هستند از جذب و پذیرش معتادان جدید خودداری کنند.

وی اضافه کرد: همچنین برنامه ریزی لازم برای استفاده از توان سازمان های مردم نهاد، موکب ها، طلبه ها، و نیروی بسیح برای ایجاد نظم عمومی و توزیع بروشور و راه اندازی پویش آداب نوروز 99 استفاده می شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان همچنین راه اندازی ایست و بازرسی، آموزش روستاییان و افراد ساکن در حاشیه شهر، برپا کردن ایستگاه هایی برای تب سنجی، پایش و آموزش، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و دور افتاده را مورد تاکید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی کودکان کار در همدان

ساماندهی کودکان کار در همدان