مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-10پزشكي

مبتلایان قطعی به کرونا در کهگیلویه وبویراحمد به 11 مورد رسید


پرویز یزدان پناه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیب صعودی این ویروس همچنان ادامه دارد و ظرف 15 روز آینده شدت بیشتری خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: مردم ، رسانه ها، علما و روحانیون و سایر اصحاب فرهنگ و هنر و دانشگاه ها باید همچنان با عزمی راسخ تر از گذشته دانشگاه علوم پزشکی و سایر متولیان امر را برای آگاه سازی و فرهنگ سازی مردم در رعایت مسایل بهداشتی یاری دهند.

یزدان پناه یادآور شد: بر اساس تصمیم استاندار هم اینک چندین مسیر اصلی از جمله جاده یاسوج – اصفهان، یاسوج _ شیراز و یاسوج به بهبهان تا اطلاع ثانوی بسته شده است .

وی ادامه داد: همچنین تمامی اماکن عمومی، رستوران ها، مکان های تفریحی و گردشگری تعطیل شده اند و استان کهگیلویه وبویراحمد بنا به تصمیم ستاد مدیریت کرونا هیچ گونه پذیریشی برای ایام نوروز امسال نخواهند داشت.

یزدان پناه تاکید کرد که مبادی ورودی استان همچنان با قوت و جدیت تمام کنترل و بازرسی می شود و هر مسافری که از استان های درگیر این ویروس به استان سفر می کنند در اسرع وقت مورد ازمایش و تست کرونا قرار می گیرند.

وی یاداور شد: البته با توجه به اینکه شیب صعودی بیماری آغاز شده و احتمال اینکه بیمارستان جلیل شهر یاسوج جوابگوی بیماران نباشد با برنامه ریزی انجام شده بیمارستان های دیگر استان در برخی مراکز شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان قطعی به کرونا در کهگیلویه وبویراحمد به 11 مورد رسید

مبتلایان قطعی به کرونا در کهگیلویه وبویراحمد به 11 مورد رسید